« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Temeljem "Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za
vrednovanje i ocjenjivanje od 25. svibnja 2020." i Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova i razrednu nastavu od 1. do 4. razreda te posebne razredne odjele i rad s djecom s teškoćama koje imaju pomoćnika u nastavi nastava počinje 25. svibnja 2020. i to za učenike
2. i 4. r. u 8:00 sati, a učenici 1. i 3. r. u 13:15 sati.
Sve ostale informacije dobit ćete od svojih učiteljica/razrednica.
Dodatne informacije pročitajte pod opširnije.
Zašto se u škole vraćaju samo učenici 1. – 4. razreda, a ne svi kad su škole sigurne prema uputama HZJZ-a?
Za početak, kako bi škole mogle osigurati prostorne uvjete koje traži
HZJZ, nije moguće vratiti u škole sve učenike i održati nastavu za sve razrede.
Drugi razlog je što učenici razredne nastave teško mogu učiti i stjecati neke
temeljne vještine (čitanje, pisanje, crtanje…) bez odrasle osobe i to im se mora
osigurati. Uz to, u školi će se izvoditi cijela satnica.
Također, u razrednoj nastavi se radi s manjim brojem učitelja nego u predmetnoj
nastavi.
Je li povratak u školu obvezan za sve učenike razredne nastave?
Upute HZJZ-a kažu da je škola sigurna za zaposlenike i učenike uz pridržavanje
navedenih mjera pa učenici razredne nastave trebaju ići u školu.
Roditelji čija djeca neće ići u školu, kao i inače, trebaju opravdati
izostanak s nastave.
Razlozi za nedolazak u školu mogu biti objektivni kao što su: bolest,
izmještenost zbog potresa, osnivač ne može brzo osigurati primjeren prijevoz,
lokalno žarište (primjer Brač) itd. Također, mogu biti i subjektivne okolnosti poput
teško bolesne osobe u kućanstvu i roditelj se boji poslati dijete u školu iako u
redovitoj situaciji to ne bi bila opravdana isprika.
Učenici koji će ostati kod kuće imat će priliku još neko vrijeme, dok se ne obradi
obvezno gradivo, sudjelovati u mješovitoj nastavi uz pomoć Škole na trećem, ali
se prema novim uputama mogu i naknadno uključiti u razredni odjel.