« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec |
Dragi naši učenici, poštovani roditelji!
premda se nastava ne održava na uobičajen način, nego po prvi put u povijesti hrvatskog školstva „Nastava na daljinu“ u tzv. online izvedbi, vaši učitelji, stručne suradnice i ja osobno, dajemo vam punu podršku u ovom pothvatu. Slijedite upute svojih učitelja, oni će vam biti od velike pomoći. Moramo priznati da je za sve nas ova vrsta nastave neistraženo područje, gdje su poteškoće, kako se to i pokazalo u prvom tjednu, uvijek moguće.Niži razredi (1. – 4.) organizirani su kako slijedi, a nastava teče kako je i planirano, bez nekih većih poteškoća:
1. r.
Prvi razredi funkcioniraju na način da se prati Škola na Trećem. Sve njihove nastavne jedinice učiteljice upisuju u e-Dnevnik i uz to dodaju svoj dodatni materijal (dodatni zadatci, listići, mozgalice). Navedeno šalju putem razrednih Viber grupa. Dakle, prati se program, važeći raspored, uz udžbenik, radne materijale, dodatno popraćeno zanimljivim zadacima. Težinu i količinu sadržaja koji im je poslana se prilagođava.
2. r.
Učenici 2. a i 2. b prate nastavu na HRT3. Neki zadaci su povezani s programom koji se prati, a ostale zadatke im šalju učiteljice prema Nastavnom planu i programu. Sa svim roditeljima uspostavljena je svakodnevna aktivna komunikacija preko Viber grupe.
3. r.
Učiteljice 3. a, b i c nastavu kombiniraju s HTV3 i svojim rasporedom. Što znači da su svi učenici dužni pratiti nastavu putem tv-a, ali zadaće od ovog (drugog) tjedna zadaju iz važećih udžbenika i radnih bilježnica. Sve objavljuju putem Vibera i o tome su redovno obavješteni roditelji. Raspored je lokalni (e-Dnevnik), prilagođen obrađenim jedinicama na HRT3.
4. r.
4. a i b prate nastavu prema programu Škola na Trećem. Sadržaje njihovih nastavnih jedinica upisuju se i prilagođavaju našem, važećem tjednom rasporedu. 4. c je u virtualnoj učionici te rade prema važećem tjednom rasporedu. U svim odjelima uspostavljena je svakodnevna komunikacija putem Viber grupa, s djecom i roditeljima te im se daju upute i dodatna pojašnjenja koje zadatke napraviti iz udžbenika, trebaju li nešto izraditi, nacrtati, izračunati ili razgovarati s roditeljima o nekoj temi.
Ivan Županić, prof.
Tijekom svibnja poslan je književni/likovni izazov učenicima. Zadatak je bio: prema datumu rođenja nacrtati ili napisati kratku priču. Učenici su imali ponuđene riječi za određeni mjesec, odnosno datum, te na osnovi toga napisati/nacrtati zadano.
Uratke možete pogledati pod opširnije.
Učenici 2. b nacrtali su predivne likovne radove svoje obitelji!
Sve pohvale!
Možete ih pogledati pod OPŠIRNIJE.
Tjedan Europske unije ove se godine obilježio od 4. do 10. svibnja
2020. Povodom obilježavanja navedenog tjedna Razvojna agencija
Vukovarsko-srijemske županije organizirala je 7. svibnja 2020. online
kviz za školarce u kojem su sudjelovali učenici od petog do osmog
razreda. Odgovarali su na trideset pitanja o Europskoj uniji. Za
ukupnu pobjedu zbrajali su se rezultati deset najuspješnijih učenika
jedne škole. Prvo mjesto u županiji osvojila je naša škola.
Ana Matić i Danijela Zovko, učiteljice Povijesti i Geografije
Međunarodni dan obitelji (15. svibnja)
Ujedinjeni narodi posvetili su jedan dan u svibnju obitelji kao temeljnoj društvenoj jedinici. Međunarodni dan obitelji proglašen je 1989. godine, a prvi je put obilježen diljem svijeta 1994. godine pod sloganom "Obiteljski dan ne čine stvari, nego topli odnosi između roditelja i djece". I naša je škola povodom toga važnog dana posvetila pozornost izgradnji toplih odnosa uvažavanja, tolerancije, poštovanja i ljubavi među članovima obitelji kako bismo kod učenika osvijestili važnost zajedništva. Stoga smo ih pozvali da promisle o obiteljima iz filmova, serija i knjiga i zapitaju se koji su im likovi i njihove obiteljske radosti posebno dragi, s čijim se dogodovštinama mogu poistovjetiti te s kojim se likovima raduju, s kojima tuguju, a s kojima bi se rado družili u stvarnom životu. Ispod ovoga teksta možete pronaći rezultate njihova rada.
Stručne suradnice
Vrijedni učenici 2. b i dalje kreativno stvaraju.
Ovaj put crtali su strip prema priči Nevidljivi Tončić.
Njihove radove možete vidjeti pod "opširnije".
Učenici 2. b nacrtali su predivne portrete svojih majki povodom Majčinog dana.
Možete ih pogledati pod "opširnije"
"Obilježavanjem Majčinog dana odajemo zahvalnost našim majkama na bezuvjetnoj ljubavi i brizi koju nam nesebično daruju kroz cijeli svoj život."
Naši prvašići ( 1.a i 1.c ) obilježili su Majčin dan recitirajući i pjevajući prigodne pjesme svojoj majci. Većina mama rado pije kavu, majčinim omiljenim napitkom su oslikali portret. Detalje su nacrtali flomasterom. Tako su uz kavu darivali mamu originalnom slikom...uz miris kave, kavom...s ljubavlju...
Učiteljice Cecilija Cila Majstorović i Andrea Stanušić
Tijekom prošlog tjedna s našim učenicima u sklopu međupredmetnih tema obilježili smo Dan Europe. Učenici su upoznavali Europsku uniju kroz edukativne sadržaje, osmišljavali grbove i zastave te razvijali glazbeni ukus slušajući himnu Europe.
Rezultate njihova rada možete pogledati pod „Opširnije“.
Stručne suradnice
Na trenutak smo svi zastali, ali znamo da nas svijet vani očekuje. Zato su učenici i učenice 1. b odlučili iskrenom dječjom emocijom kroz kitice i stihove poručiti što je to tako lijepo u svakom danu. Jer, svaki je dan obojen onoliko koliko smo ga sami spremni obojiti.
Učiteljica Teuta Nemeš
Ivan Župarić
Leticia Kuharić
Matko Omrčen
Marko Čolić
Duje Malović
"Nađi vremena za smijeh, to je melodija duše." (sv. Majka Terezija)
U školi na daljinu obilježili smo Svjetski dan smijeha (2. svibnja). Cilj obilježavanja ovog dana bio je više smijeha jer je, kako narodna mudrost slovi, smijeh najbolji lijek. Smijeh zahtijeva rad 17 mišića lica, a neka istraživanja pokazuju da se u odrasloj dobi smijemo oko 15 puta dnevno, a djeca to čine oko 400 puta dnevno.
Tijekom prošlog tjedna naši učenici čitali su tekstove na temu smijeha, pisali sastave, provodili mini-istraživanja i pritom se dobro zabavili. U nastavku možete pročitati i uživati u njihovim lijepim radovima.
Stručne suradnice
U petom tjednu nastave na daljinu učenici i učenice 1.B razreda prihvatili su izazov #ostanidomaistvaraj, te svoju maštu pretočili u jedan od najprirodnijih načina izražavanja, u čaroliju stvaralaštva koju imaju u svojim prstima. Ideja je bila da svojim radovima uvesele svoju obitelj i da svima nama pokažu koliko s(p)retne znaju biti dječje ruke. Jer, osmjesi su besplatni, a mašta ne zna za godine.
Učiteljica Teuta Nemeš
Poštovani roditelji,
u privitku pod opširnije nalazi se dokument Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo pod naslovom: UPUTE ZA SPRJEČAVANJE I SUZBIJANJE EPIDEMIJE COVID-19 ZA USTANOVE RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA TE OSNOVNOŠKOLSKE USTANOVE U KOJIMA JE OSIGURANA MOGUĆNOST ZBRINJAVANJA DJECE RANE I PREDŠKOLSKE DOBI TE UČENIKA KOJI POHAĐAJU RAZREDNU NASTAVU, te IZJAVA koju roditelji trebaju ispuniti.
Popunjeni obrazac (izjavu) roditelji trebaju popuniti do srijede (6. 5. 2020.) do 12:00 sati na e-mail Škole: josip.kozarac@os-jkozarca-vk.skole.hr kako bi ravnatelj mogao u skladu s navedenim preporukama napraviti "Provedbeni plan otvaranja Škole".
Među dokumentima nalaze se i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Molimo roditelje čija djeca kreću u školu od 11. 5. 2020. neka sve dobro pročitaju.
Učenici 1. b bili su vrlo maštoviti u obilježavanju Dana panete Zemlja.
Pod opširnije možete pogledati njihove uratke.
Pohvaljujemo sve radove!
Učenici naše škole uključili su se u natječaj #dugomprotivkorone.
Ovim putem zahvaljujem se vrijednim učenicima koji su nacrtali dugu.
Vaša knjižničarka
Učenici 1. a i 1. c zajedno sa svojim učiteljicama A. Stanušić i C. C. Majstorović odradili su mini projekt pod nazivom : ZEMLJI U ČAST, povodom obilježavanja Dana planeta Zemlje. Mini projekt trajao je kroz integrirani nastavni tjedan od 20. 4. do 24. 4. 2020.
Mini projekt provodio se kroz predmete: Hrvatski jezik, Matematiku, Prirodu i društvo, Glazbenu kulturu, Likovnu kulturu, Sat razrednika i Tjelesnu i zdravstvenu kulturu.
Učenici su svojim radovima ukazali na važnost očuvanja planete Zemlja.
Njihove radove možete vidjeti pod opšrinije.
Dragi učenici i učiteljice,
BRAVO!
Tijekom jučerašnjeg dana obilježili smo Dan planeta Zemlja. Naši učenici obilježili su ga kroz različite aktivnosti.
Koliko su ekološki osviješteni i koliko znaju o važnosti očuvanja okoliša, saznat ćete iz njihovih poruka.
"VELIKI SVIJETE, EKO PORUKE ŠALJE TI DIJETE!"
Stručne suradnice
Učenici 8-ih razreda bavili su se pjesama ljubavne tematike, te su imali zadatak i sami napisati stihove.
Sami procijenite koliko su u tome bili uspješni.
Ivana Ćorić, prof.