
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |

RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
|
JEL'
Borislav Đurinec
|
Učenici naše škole koji pohađaju izvannastavne aktivnosti vezane uz STEM područje sudjelovali su na radionicama vezanim uz projekt Znanstvena avantura koji financira Europski socijalni fond i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske a čiji je nositelj EDUKA- Centar lokalnog razvoja. U realizaciji rezultata projekta učenike su vodili nastavnici Marija Lesar, Lea Juzbašić, Domagoj Šesto, Darija Vištica. Radionice poput Kemijski Svijet 360°, Detektivske priče, Od stanice do tijela – priča o zdravlju, Kako građevine rastu- od 3D modela do stvarnosti su izvodili profesori s instituta Ruđer Bošković uvodeći naše mlade istraživače u zanimljivi svijet znanosti.
Kako je zbog brzog razvoja znanosti i tehnologije važno započeti s razvojem STEM kompetencija već u ranoj dobi u projekt smo uključili i nekoliko učenika nižeg uzrasta koje je vodila učiteljica Andrea Horvat. Naši učenici su aktivnim učenjem kroz iskustvo izvodili radionice Putovanje svemirom, 3D Sketch i druge. U trenutcima predaha kroz kretanje i zabavnu igru stolnog tenisa naši mali istraživači su dobili više energije za nastavak drugih aktivnosti.
Za vrijeme trajanja radionica za učenike održana je edukacija zaposlenika iz partnerskih škola kako bi stečeno znanje i vještine mogli primijeniti u svojim školama. Priređen je i edukativni posjet u tvornicu IREKS Aroma uz sudjelovanje na predavanju i radionicama vezanim uz proizvodnju i primjenu umjetne i prirodne arome u prehrani koje se onda mogu implementirati u rad s učenicima. Osim sudjelovanja u radionici i predavanju razgledali smo uz stručno vodstvo i proizvodne pogone tvrtke te analitički laboratorij za kontrolu kvalitete.
Učenici su provođenjem uzbudljivih pokusa i eksperimenata upoznavali tajne svemira, prirode i tehnologije, učeći kroz igru na praktičnim zadatcima. Kroz svijet znanosti proveli su ih iskusni edukatori i znanstvenici potičući njihovu znatiželju.
Učiteljica Biologije i Kemije
Darija Vištica


















