« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Učenici drugih razreda, dana 17. svibnja 2013. godine, su bili gosti Vatrogasnog doma. Naši domaćini – vatrogasci su nas lijepo dočekali i ugostili te smo od njih naučili puno korisnih stvar. Vatrogasci su nas savjetovali: koji broj nazvati u slučaju požara, kako spriječiti nesreće, kako voditi brigu o vlastitoj i tuđoj sigurnosti, kako upotrijebiti vatrogasni aparat te kako ispravno gasiti požar i što učiniti nakon požara. Puni dojmova uputili smo se prema velikom parku Lenije. U parku smo pisali sastavak o našem posjetu vatrogascima, a zatim smo svoje vizualne doživljaje i dojmove ilustrirali. Nakon obavljenih zadataka učenici su imali vremena za igru i druženje. U školu se vraćamo radosni i veseli s još jednim iskustvom više.
Učiteljica Matea Gubica
Klikom na opširnije možete pročitati što su naši učenici napisali.
Ostale slike možete potražiti u foto-galeriji.
Dana, 31. svibnja 2013. godine u 9 sati, učenici drugih razreda krenuli su u posjet autobusnom i željezničkom kolodvoru. Najprije smo se zadržali na željezničkom kolodvoru, gdje smo dobili male informativne letke, vozni red i karte. Bili smo u željezničkom muzeju i naučili smo da se ne smijemo igrati na pruzi. Zatim smo krenuli prema autobusnom kolodvoru, a tamo smo vidjeli 13 perona. Uputili smo se prema parku gdje smo zabilježili svoje doživljaje s terenske nastave. Na ovaj način smo ponovili sve što smo učili iz prirode i društva o prometnim sredstvima.
Ema Suhorski, 2.b
Jednog sunčanog dana, u 9 sati krenuo sam sa svojom učiteljicom i prijateljima na terensku nastavu. Uputili smo se prema autobusnom i željezničkom kolodvoru. Na željezničkom kolodvoru nas je dočekao prometnik koji nas je odveo do muzeja. Vidjeli smo mjesto gdje se kupuju karte, informacije, čekaonicu, dobili smo vozni red i različite prospekte. Na autobusnom kolodvoru smo vidjeli puno perona i autobusa. U parku smo pisali izvješće i crtali ono što smo vidjeli. Na terenskoj nastavi smo naučili puno toga zanimljivoga i lijepo smo se proveli.
Luka Šarić, 2.b