« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
JEL'
Borislav Đurinec
|
Osnovna škola Josipa Kozarca Vinkovci, jedna je od šest škola u Republici Hrvatskoj uključena u projekt ,,Rane odgojno – obrazovne intervencije temeljene na pokazateljima uspješnosti“. Projekt provodi Forum za slobodu odgoja uz potporu Europske unije, unutar darovnice IPA 2011, od 22. kolovoza 2013., kada je započeo s provedbom, i traje do 21. veljače 2015.. U njega su uključeni učenici od 2. do 5. razreda zajedno sa svojim učiteljima.
Glavni cilj projekta je razvoj rane odgojno – obrazovne intervencije koja će omogućiti jednake obrazovne mogućnosti za učenike s poremećajima u ponašanju. Rane intervencije su važne za prevenciju kasnijih problema i poremećaja te za dugoročni rast i razvoj učenika, kao i kvalitetu njihovog formalnog obrazovanja. U program će se uključiti i obitelji učenika s ciljem jačanja suradnje između škole i roditelja.
Aktivnosti vezane za projekt ,,Rane odgojno – obrazovne intervencije“ počele su prikupljanjem i obradom upitnika koje su ispunjavali učenici i učitelji. Tijekom provedbe došli smo do prve edukacije za učitelje koja se održala 30. studenoga 2013., a vodile su je prof.dr.sc. Dejana Bouillet i Jelena Bićanić, soc. pedagoginja. Kroz tu edukaciju dobili smo pokazatelje prednosti, nedostataka i mogućnosti naše škole u provođenju projekta. Kroz interaktivno učenje definirali smo ciljeve naše škole koje ćemo provoditi te metode i načine kako ostvariti planirane ciljeve.
Kata Piršljin, prof. ped.
Više fotografija možete pronaći u foto-galeriji.