
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |

RASPORED ZVONA
Prva smjena
1. 8.00 – 8.45
2. 8.50 – 9.35
3. 9.45 – 10.30
4. 10.40 – 11.25
5. 11.30 – 12.15
6. 12.20 – 13.05
Druga smjena
1. 13.15 – 14.00
2. 14.05 – 14.50
3. 15.00 – 15.45
4. 15.55 – 16.40
5. 16.45 – 17.30
6. 17.35 – 18.20
Školski kurikulum objavljen na mrežnim stranicama škole, dostupan je učenicima, roditeljima i svima zainteresiranima za život i rad škole.
|
JEL'
Borislav Đurinec
|
tel: 032 - 332 - 459
-m.jpg)
https://www.citajmi.info/dogadanja/opsirnije/ekran-nije-prijatelj-nego-knjiga/

brosura-Autorsko-pravo-converted.docx
GPP 2024 2025.docx
HANA-Hrv o koronavirusu.pdf
NAVO ENJE IZVORA - vodic za ucenike 2 (1).pptx
NOVI Pravilnik o radu skolske knjiznice 2023.doc
NSK - naputak za rad svih vrsta knjiznica.pdf
Preporuke-za-rad-u-knjiznicama-i-antikvarijatima-tijekom-epidemije-koronavirusa-COVID-19.pdf
PROGRAM KNJIZNICNO.docx
Skolska knjiznica pruza informacije vazne za uspjesno ukljucivanje u suvremeno drustvo koje se temelji na znanju i informacijama.docx
Smjernice-za-rad-školskih-knjižnica-u-uvjetima-bolesti-COVID-19-2020-05-03.pdf
smjernice za web.docx
sto citati preko ljeta.docx
Virtualna referentna zbirka-JA.pdf Povodom 22. Dana Ivana i Josipa Kozarca, našu školu, kao dio Živih kapitala, posjetio je književnik, novinar Adam Rajzl.
Adam Rajzl, književnik i novinar, rođen u Dragotinu sa prebivalištem u Đakovu, upoznao nas je sa svojim širokim književnim opusom koji je bogat opisima slavonskih običaja pretočenih u dječje priče, pjesme ali i romene.
Učenici šestih i sedmih razreda pozorno su sulušali o stvaralaštvu navedenih književnih vrsta. Čitali su njegove pjesme, razgovarali o njima i postavljali zanimljiva pitanja koja su oduševljavala našega gosta.
Čitajući pjesme i priče doživjeli smo ljepotu djetinjstva u našoj Slavoniji, ali i osjetili osjećaje ljubavi, neuzvraćene ljubavi, ljubavi prema djecu, bratu, ocu... sve navedene teme koje smo čuli, su iz zbirke priča: "Topot bijesnih konja"," Kad su trešnje dozrijevale, zbirke pjesama: "Ljubav pod kišobranom".
Književnik svoju inspiraciju doživljava kao dar koji nesebično osobnim iskustvom prenosi prije svega djeci ali i odraslima.
Nakon ugodnog druženja, škola, odnosno knjižnica dobila je od književnika i dva nova naslova koja su odmah rado djeca uzela na čitanje.